قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / بهترین روش های بهبود سریع دردهای میگرنی چیست

بهترین روش های بهبود سریع دردهای میگرنی چیست

بهترین روش های بهبود سریع دردهای میگرنی چیست

بیماری میگرن در واقع یکی از رایج ترین بیماری ها در دنیا محسوب می شود، این بیماری مختص سن خاصی نیست و هرکدام از اعضاء خانواده در هر رده سنی را می تواند درگیر نماید. همچنین باید گفت تفاوت میگرن با یک سردرد عادی این است که این بیماری در واقع یک بیماری عصبی است که می تواند با علائمی مانند حالت تهوع، بی حسی موضعی، تغییرات در دید و همچنین حساسیت به نور و صدا همراه باشد. گاهی اوقات شدت این بیماری تا حدی است که ممکن است در زندگی فردی و اجتماعی افراد تاثیر بگذارد و آن ها را دچار اختلال نماید. یکی از راه های مقابله با هر نوع درد از جمله دردهای میگرنی مصرف دارو است، اگر چه دارو در بسیاری از اوقات مناسب می باشد البته اگر تحت نظر پزشک مصرف گردد ولی عادت کردن افراد به مصرف دارو در خصوص بیماری های مزمن مانند میگرن علاوه بر اینکه می تواند عوارض منفی داشته باشد همچنین ممکن است اثر آن بر روی افراد کاهش یابد. بنابراین بهتر است در صورت امکان از روش های دیگری نیز برای تسکین آن استفاده نمود.

یکی از روش هایی که می توان نام برد استفاده از طب فشاری است. در واقع در این شیوه افراد با فشار آوردن به نقاطی از بدن و ایجاد انقباض های عضلانی می توانند درد را کنترل نمایند و موجب کاهش آن گردند. همچنین روش دیگر استفاده از زنجبیل است، خواص زنجبیل بسیار زیاد است. این ماده نه تنها برای چربی سوزی بلکه برای پوست هم بسیار مفید می باشد. استفاده از بوی سرکه نیز یکی از دیگر راه های تسکین دردهای میگرنی است. در این روش مقداری از سرکه را با آب مخلوط می کنند و آن را می جوشانند و حال بخور ایجاد شده را استنشاق می نمایند. در برخی افراد نیز نوشیدن قهوه و یا ماساژ دادن نیز می تواند جهت تسکین دردهای میگرنی موثر باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …