قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / بهترین روش ها جهت کنترل قند خون چیست

بهترین روش ها جهت کنترل قند خون چیست

دیابت در زندگی امروز یک مشکل فراگیر شده است بسیاری از افراد به طور ژنتیکی در معرض دیابت نوع دوم قرار دارند. ولی باید بدانید که سبک زندگی بر میزان ابتلا به بیماری دیابت نوع دوم تاثیرگذار می باشد. همچنین نوع فعالیت های روزانه نیز بر میزان ابتلا به این بیماری تاثیرگذار است. رژیم غذایی سالم و صحیح به میزان قابل توجهی باعث کنترل قند خون خواهد شد. روش های دیگری نیز وجود دارند که به کسانی که در معرض این بیماری هستند کمک بسزایی میکند. در اینجا به بیان برخی از این شیوه ها خواهیم پرداخت.

دریافت فیبر از طریق مواد غذایی به کنترل سطوح قند خون می تواند کمک کند. یکی از منابع فیبر میوه ها و سبزیجات هستند. خوردن برخی میوه ها به طور کامل منجر به دریافت فیبر لازم توسط بدن می گردد. به طور مثال خوردن یک سیب و یا گلابی متوسط به طور کامل، نه بصورت آبمیوه می تواند باعث دریافت فیبر به میزان لازم توسط بدن گردد. همچنین داشتن تحرک بسیار به کنترل قند خون کمک می نماید. اگر افرادی که دارای تحرک روزانه باشند و در مقطعی از زندگی به دلایل مختلف آن را قطع نمایند، این کار می تواند سبب به هم ریختن سطح قند خون گردد. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که فعالیت های ورزشی که به صورت صحیح و مداوم صورت گیرد، بسیار بر کنترل سطح قند خون به خصوص در سنین بالاتر موثر می باشد. همچنین مصرف پروتئین ها و مواد غذایی شامل پروتئین های کم چرب بسیار بر میزان قند خون موثر می باشد. این کار موجب میگردد تا حجم کمتری از کربوهیدرات ها به قند خون تبدیل گردد.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …