قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش لیزر دایود / دستگاه لیزر دایود ویکینی Vikini Diode Laser

دستگاه لیزر دایود ویکینی Vikini Diode Laser

لیزر دایود ویکینی

خرید دستگاه لیزر دایود ویکینی Vikini Diode Laser  :

خرید لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini ، فروش لیزر دایود ویکینی Vikini Diode Laser ، قیمت دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini ، خرید و فروش لیزر دایود حذف موهای زائد ، خرید دستگاه لیزر دایود ساخت کره Vikini Diode Laser :

دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini 808 حذف موهای زائد :
تکنولوژی از بین بردن موها توسط انرژی لیزر بر اساس دو اصل فتوترمولیز انتخابی رنگدانه ملانین و Thermal Relaxation Time ایجاد شده است. TRT مدت زمانی است که یک بافت، ۵۰% گرمای جذب شده در خود را توسط پدیده انتشار از دست می دهد. این زمان در اپیدرم ۳ تا ۱۰ میلی ثانیه و در فولیکول مو ۴۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد .

در سیستم دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini به جای TRT زمان تخریب گرمایی یا Thermal Damage Time فولیکول مو مورد توجه قرار گرفته است TDT مدت زمانی است که برای انتشار انرژی گرمایی و تخریب سلول های بنیادی در فولیکول مو و پاپیلا مورد نیاز می باشد . دستگاه دایود لیزر ویکینی Vikini Diode Laser توانایی تنظیم پهنای پالس از ۵ تا ۴۰۰ میلی ثانیه را با هدف تامین مدت زمان لازم جهت تخریب فولیکول های مو بدون ایجاد آسیب در اپیدرم را داراست. به علاوه احساس درد حین درمان با این سیستم حداقل می باشد .

به علت قابلیت تنظیم پهنای پالس طولانی به ویژه در پوست های تیره و وجود سیستم Cooling بسیار قوی، این دستگاه در کلیه فتوتیپ های پوستی قابل استفاده است . کارایی درمان در این سیستم بین ۸۰ تا ۹۵ درصد بوده و در مواردی شش ماه پس از درمان کاهش ۱۰۰ درصد تراکم موها گزارش شده است .

با توجه به اینکه لیزر دایود توسط هموگلوبین، اکسی هموگلوبین و مت هموگلوبین جذب می شود می توان از آن در درمان انواع مختلفی از ضایعات عروقی و رنگدانه ای نیز استفاده کرد . دستگاه ليزر دايود ویکینی ۸۰۸ نانومتری Vikini Diode Laser درمانی قطعي برای موهاي زائد با هندپيس ۸۰۸ نانومتر و جوانسازي پوست با هندپيس انتخابي ۹۴۰ نانومتر با خنک کننده سطح پوست تا ۱۰- درجه می باشد .

عملکرد دستگاه ليزر دايود ویکینی ۸۰۸ نانومتری :
ميزان نفوذ بالاي دستگاه لیزر دایود Diode Laser Vikini با طول موج ۸۰۸ نانومتر و همچنين ميزان جذب ملانين در اين طول موج، اين ليزر را در رديف يکي از مناسب ترين انتخاب ها جهت رفع موهاي زائد قرار مي دهد. در هنگام درمانهاي ليزري، سيستم هاي خنک کننده مناسب نقش موثري در کاهش دماي اپيدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسيب هاي حرارتي، موجب افزايش سرعت درمان مي شوند .

دستگاه ليزر دايود Vikini Diode Laser با بکارگيري سيستم خنک کننده تماسي در هندپيس و همچنين سیستم خنک کننده مجزا اين امکان را فراهم مي سازد تا در زمان درمان، پوست را تا دماي زير صفرخنک ساخته و بدين ترتيب امکان اعمال توان هاي بالاتر ليزر بدون سوختگي و درد فراهم مي گردد .

کاربردهاي دستگاه لیزر دايود ویکینی Vikini Diode Laser :
ليزر دايود Vikini Diode Laser با طول موج ۸۰۸ نانومتر با توجه به قابليت نفوذ بالا در اپيدرم و بالاترين ميزان جذب ملانين مو، يکي از بهترين طول موج ها در درمان موهاي زائد در تمام انواع پوست (حتي پوست هاي تيره) مي باشد. همچنين به دليل جذب مناسب توسط رنگدانه ها و اکسي هموگلوبين خون در درمان ضايعات پيگمانته و عروقي موثر مي باشند .

ويژگيهاي سيستم دستگاه لیزر دایود Vikini Diode Laser :
حداکثر انرژي ۱۲۰ ژول
سرعت بالا از ۱ الي ۱۰ هرتز
خنک کننده سطح پوست تا ۱۰- درجه
سطح مقطع ۱۲×۱۱ميلي متر
لنز هماهنگ کننده جهت يکنواخت کردن تشعشع

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

لیزر دایود اپیلیا

دستگاه لیزر دایود اپیلیا Epilia RF Diode Laser

فروش دستگاه لیزر دایود اپیلیا آراف Diode Laser Epilia RF : خرید دستگاه لیزر دایود …