قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش لیزر فراکشنال / لیزر فراکشنال جوانسازی Fractional Laser Fraxis Duo

لیزر فراکشنال جوانسازی Fractional Laser Fraxis Duo

خرید لیزر فراکشنال

خرید دستگاه لیزر فراکشنال فراکسیس Fractional Laser Fraxis Duo :

دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Laser Co2 ، خرید لیزر فراکشنال جوانسازی و درمان اسکار Fraxis Duo Fractional Laser ، بهترین دستگاه لیزر فراکشنال دی اکسید کربن Fractional Co2 Laser ، لیزر فراکشنال فراکسیس مجهز به قابلیت واژینوپلاستی و لابیاپلاستی زنان Fraxis Duo Laser ، درمان خطوط و چین و چروک با لیزر فراکشنال Fractional Laser Fraxis Duo :

لایه برداری به منظور جوانسازی پوست به سه روش شیمیایی( پیلینگ ) ، مکانیکی ( میکرودرم ابریژن ) و نوری ( لیزر فراکشنال ) انجام میشود . بدلیل قابل کنترل نبودن عمق نفوذ در لایه برداری شیمیایی و  عمق نفوذ کم و تعدد جلسات  در روش میکرودرم ابریژن  ، روش لیزر فراکشنال Fractional Co2 معرفی شد که در آن پرتو لیزر با قطر بسیار نازک ( ۱۰۰ تا ۱۵۰ میکرومتر )  بر روی پوست تابیده شده ، ستون بسیار نازکی از پوست بدلیل حرارت لیزر ( ۳۵۰ درجه سلسیوس ) تبخیر شده  و سوراخ های بسیار ریزی بر روی سطح پوست ( لایه  اپیدرم ) ایجاد می کند .

بدلیل اینکه تمام سطح پوست با اشعه لیزر تماس پیدا نمی کند به این نوع درمان ، لیزر فراکشنال ( کسری ) گفته می شود . تعداد سوراخ های ایجاد شده در پوست قابل کنترل است و هر چه سوراخ بیشتری بر روی پوست ایجاد شود نتیجه نهایی مطلوب تر خواهد شد .  در اطراف ستون های ایجاد شده در اپیدرم و درم  یک شعاع حرارتی ایجاد شده که  از مرکز به  حاشیه میزان حرارت کمتر می شود . در مناطق نزدیک به ستون های حرارتی یک منطقه انعقادی وجود دارد ( حرارت ۶۰ درجه سانتی گراد ) در مناطق دورتر حرارت کمتر است ( حدود 45C ) که  این حرارت در بافت موجب تحریک فیبروبلاست ها شده  و فیبروبلاست ها به نوبه خود تولید کلاژن و الاستین را بیشتر نموده و همچنین  با کوتاه شدن طول رشته های کلاژن  چین و چروک های پوست از بین رفته و قوام پوست افزایش می یابد .

روش لیزر فراکشنال چگونه است؟

لیزر فراکشنال Fractional Laser Fraxis Duo احتیاج به یک جلسه درمان دارد ولی در ضایعات شدید پوستی ممکن است تا ۳ جلسه به فاصله ۶ هفته احتیاج به تکرار داشته باشد . بدلیل دردناک بودن  این روش در ابتدا برای بی حسی پوست از  کرم های بی حسی  موضعی استفاده می شود . میزان انرژی برای هر کدام از پرتوهای Fractional Co2 Laser بر اساس میلی ژول می باشد و تعداد سوراخ ها ی ایجاد شده در سطح پوست در یک موضع با ابعاد ۱*۱ سانتی متر بر اساس نوع و شدت بیماری قابل تنظیم است ( بطور معمول بین۱۲۵ تا ۲۵۰ نقطه در سانتی متر مربع )  چنانچه ضایعه عمیق باشد مثلا در جای جوش و یا چین و چروک های عمقی به منظور افزایش نفوذ لیزر از انرژی بیشتری استفاده می شود .

این افزایش انرژی ممکن است موجب انعقاد پوست در حد وسیعی  شود  در نتیجه برای جلوگیری از این موضوع  تعداد نقاط در واحد سطح کمتر انتخاب می شوند ( مثلا ۱۲۵ نقطه در سانتی متر مربع با انرژی ۲۵ میلی ژول ) اگر ضایعه سطحی باشد مثلا یک چروک سطحی باید انرژی پرتوهای لیزر را کمتر انتخاب کرده و تعداد نقاط  لیزر در واحد سطح افزایش می یابد ( مثلا ۲۵۰ نقطه در سانتی متر مربع با انرژی ۶ میلی ژول ) در این روش بدلیل اینکه کل اپیدرم برداشته نشده  و فقط  سوراخ های ریزی در سطح پوست ایجاد می شود ، ظرف ۴۸ ساعت پوست بسته شده وترمیم سریع تر اتفاق می افتد  و احتمال ایجاد اسکار بسیار کم می باشد . تعداد جلسات Fractional Laserحداکثر ۳ تا ۴جلسه که هر جلسه ماهی یک بار انجام می شود .

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fraxis Duo Fractional Laser در حالت RF فراکشنال :
1- قابلیت تنظیم عمق نفوذ از 1٫5 تا 3٫5 میلی متر
2- تشخیص اعمال RF با توجه به نور قرمز
3- سوزن مخروطی از صفر تا 0٫3 میلی متر
4- استفاده از نیدل های با روکش طلا و ضد حساسیت
5- استفاده از موتورهای پله ای برای ورود نیدل بدون شوک به پوست

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fraxis Duo Fractional Laser در حالت Co2 فراکشنال :
1- توان 30W واقعی
2- قابلیت تکرار تا اورلپ 10
3- قابلیت تنظیم میزان عمق نفوذ
4- قابلیت اسکن در اشکال مختلف برای نواحی متفاوت
5- قابلیت اسکن در مد های متفاوت جهت کاربرد های متفاوت
6- سرعت بالا و دقت بسیار حساب شده
7- مجهز به هندپیس واژینال جوانسازی بانوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

قیمت لیزر فراکشنال

لیزر فراکشنال Fractional Co2 Laser Fraxis Duo

قیمت دستگاه لیزر فراکشنال زیبایی و جوانسازی Fractional Co2 Laser Fraxis Duo : لیزر ترکیبی …