قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / شایعترین علل اختلاف ما بین زوجین چیست

شایعترین علل اختلاف ما بین زوجین چیست

افراد دارای خصوصیات فردی و اخلاق های متفاوت با یکدیگر هستند و هیچگاه دو فرد همراه مشابه هم فکر نمیکنند و نگاه کاملا یکسانی نسبت به مسائلی که در اطراف آنها رخ می دهد نخواهند داشت. بنابراین با پذیرفتن این تفاوت ما بین انسانها می توان بگونه ای صحیح تر به اختلاف نظرها نگاه کرد. متاسفانه بسیاری از افراد با قافل بودن از این مسئله موجب می گردند تا انتطارهای غلط و نابجایی از طرف مقابل خود در زندگی داشته باشند و این منجر به بهم ریختگی آرامش در زندگی زناشویی می گردد. همچنین آگاهی به وجود تفاوت بینش بین زنان و مردان نیز که مسئله کاملا روشن و واضح است به آرام بودن زندگی و کاهش تنش بین افراد و به خصوص همسران کمک بسزایی می نماید.

نکته مهم دیگری که نباید هرگز فراموش کرد، توجه به طبیعی بودن وجود اختلاف و تفاوت سلیقه و بحث مابین دونفری است که با یکدیگر زندگی می کنند. این مشکل جزء جدایی ناپذیر در زندگی تمامی همسران می باشد. ولی دانستن این نکات کافی نیست و باید با توجه به این مسائل همواره سعی کنید رفتار و عکس العمل های صحیحی از خود در برابر اینگونه مشکلات نشان دهید. یکی از مهمترین شیوه هایی که به تمام افراد در برخورد با طرف مقابل کمک می کند توانایی در سخن گفتن و بیان مشکلات با یکدیگر است. داشتن این توانمندی منجر به حل شدن بسیاری از مسائل خواهد کرد و متاسفانه عدم انجام آن منشاء بروز بسیاری از اخلاف نظرها مابین زوجین می گردد. ارتباط با اطرافیان نیز یکی از مسائل اصلی است که باعث ایجاد اختلاف های زیادی بین زن و شوهر می گردد و متاسفانه به اشتباه بسیاری از افراد فردی که باعث این اختلاف نظر شده است را مقصر می دانند. در حالیکه اکثر روانشناسان بر این باورند که این کاملا اشتباه است، بلکه خود افراد می بایست بتوانند مابین زندگی خانوادگی و اطرافیان و دوستان خود تعادل را برقرار نمایند و این هیچ ارتباطی به فرد ثالث ندارد. همچنین عامل دیگر بسیاری از مشاجره های مابین همسران توقعات و انتظارهای نابجا از یکدیگر می باشد. برای حل این مسئله همواره بهترین روش شاید این باشد که خود را جای طرف مقابل گذاشته و اینگونه تصور کنید که آیا انتظاری که از او دارید منطقی و صحیح است و یا غیر منطقی و خارج از انصاف می باشد.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …