قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / علت اصلی سردرد و سرگیجه های ناگهانی چیست

علت اصلی سردرد و سرگیجه های ناگهانی چیست

معمولا سرگیجه ها در افراد با تاری دید و بیحالی است که این نشانه ای از خستگی های روزمره می باشد ولی گاهی اوقات سرگیجه ها می توانند نشانه ای از برخی بیماری ها باشد که در این صورت باید جدی گرفته شوند. معمولا سرگیجه ها دارای علت های گذرا و غیر مهم می باشند ولی باید علل سرگیجه های مکرر را بیابیم تا بتوانیم آنها در صورت تکرار جدی گرفته و مورد بررسی قرار دهیم.

در اینجا برخی از عواملی که باعث ایجاد سرگیجه می شوند را بیان خواهیم نمود :

از جمله این عوامل مشکل در گوش میانی است، یکی از مشکلات گوش میانی عفونت در عصب آن است که این عفونت می تواند باعث ایجاد سرگیجه در افراد گردد. عامل دیگر میگرن است که موجب میشود احساس کنید سرتان در حال چرخیدن است. از جمله عوامل دیگر فشار خون بالاست که در برخی افراد این فشار خون عامل بوجود آمدن سردرد و سرگیجه می شود،‌ همچنین برخی داروها و یا سطح پایین آهن نیز می تواند باعث ایجاد سرگیجه گردد.

علت های بسیار زیاد دیگری وجود دارد که باعث ایجاد سرگیجه و سردرد می شود. در صورتیکه سرگیجه ها تکرار شوند باید به دنبال علت دقیق آن گشت و به پزشک متخصص مراجعه نمود تا در صورت نیاز با روش های صحیح درمان گردد.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …