قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / علت مهم ایجاد التهاب گوش در افراد چیست

علت مهم ایجاد التهاب گوش در افراد چیست

علت ایجاد التهاب گوش چیست

التهاب گوش یک بیماری رایج است که معمولا در تابستان به دلیل استفاده بیشتر از استخرها رایج می باشد. گاهی اوقات درد گوش در عفونت های گوش پس از مدت زمانی کوتاه بهبود یافته و از بین می رود ولی درد گوش و التهاب آن به دلیل اینکه ممکن است عوارض جانبی ناخوشایندی را برای افراد داشته باشد، بهتر است با مراجعه به موقع به پزشک متخصص درمان گردد تا از هر گونه عوارض ناشی از این بیماری تا حد امکان جلوگیری به عمل آید. عوامل مختلفی وجود دارد که موجب التهاب و عفونت گوش می شود، که در اینجا به بیان برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

از جمله عوامل موثر در این مشکل در افرادی است که زیاد شنا می کنند. ارتباط دائم و مستمر با آب موجب ایجاد این عارضه در بسیاری از شناگرها می گردد. همچنین عامل دیگر برای افرادی است که دارای حساسیت پوستی هستند. حساسیت پوست مجرای گوش، یکی از عوامل است که در افرادی که دارای این آلرژی می باشند، باعث ایجاد التهاب گوش می گردد. برخی اوقات نیز وجود یک جسم خارجی در گوش می تواند موجب التهاب گوش و این بیماری گردد زیرا وجود یک جسم خارجی در گوش موجب جمع شدن مایع در اطراف خود می نماید و مانند یک منبع، جهت جمع شدن میکروب ها عمل می کند. یکی دیگر از عوامل موثر در این بیماری عوامل فصلی هستند و افرادی که دارای حساسیت های فصلی به خصوص در فصل پاییز و بهار هستند، در معرض ابتلا به این عارضه قرار دارند. همچنین قرار گرفتن در یک هوای آلوده نیز می تواند باعث تشدید و در گاهی اوقات حتی ایجاد این بیماری در افراد گردد.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …