قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش لیزر الکساندرایت / لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت نابلکس

فروش لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser :

فروش لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex ، خرید لیزر الکساندرایت نوبلکس Noblex Alexandrite Laser ، قیمت لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex ، فروش بهترین لیزر الکساندرایت نوبلکس Noblex Alexandrite Laser :

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) طیف وسیعی از دستگاه های لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser را که دارای طول موج خاص در طیف مادون قرمز (755 نانومتر) هستند را برای درمان انواع مشکلات پوستی و رفع موهای زاید تایید کرده است .  این  دستگاههای عموما شامل لیزر الکساندرایت با برندهای Apogee و Candela و Noblex می باشد .

لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser به لحاظ ماهیتی به دلیل عمق نفوذ کم بر غدد داخلی و لنفاوی اثری نخواهند داشت و بیشتر عارضه هایی که تا اکنون گزارش شده است عوارض خارجی مانند سوختگی ضعیف بوده است . نکته مهم اینجاست که لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser به خودی خود باعث آسیب نمی شود و اشکال در کار و تنظیمات انرژی گاهی سبب سوختگی پوست میشود . هر چند این اتفاق ممکن است برای همه لیزر موهای زائد بیفتد ولی میزان ریسک سوختگی در لیزرهای الکساندرایت بسیار بسیار کمتر از سایر لیزرها خصوصا دایودها میباشد و دلیل آن هم مجهز بودن الکساندرایت به کولینگ گاز RCS میباشد .

تنها احتمال سوختگی در لیزر الکساندرایت به دلیل عدم انتخاب درست انرژی بر اساس تیپ پوستی مراجعه کننده می باشد . در غیر این صورت لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser عارضه خاصی نخواهد داشت . با این وجود بهتر است قبل از لیزر الکساندرایت در موراد زیر حتما با پزشک مشورت گردد .

1- مراجعه کننده هایی که بیماری های خاص یا بیماری پوستی خاصی دارند .
2- هر نوع بیماری که به نور حساسیت دارد .
3- مادران شیرده و خانم های باردار .
4- افراد دارای دیابت و بیمارانی که مشکل قلبی دارند .
5- افرادی که توسط سولاریم یا آفتاب برنز کرده اند .
6- افردای که دارای ضایعه پوستی خاصی از قبلی تبخال های تناسلی هستند .
7- افرادی که بیماری های هورمونی دارند .

مزایای لیزر الکساندرایت چیست ؟

1- میزان نفوذ این لیزر به پوست بسیار مناسب و ایمن است .
2- این لیزر میتواند بجز موهای ضخیم موهای روشن و نازک را هم رفع نماید که با سایر انواع موجود دشوارتر است .
3- امکان به کارگیری آن برای افرادی با انواع پوست ها امکان‌پذیر است .

معمولاً پیش از آغاز جلسه ، ناحیه مربوطه شیو و تمیز می‌شود و سپس بدون نیاز به زدن هیچگونه ژلی بر سطح پوست درمان شروع میشود . جذب پرتوهای ناشی از لیزر الکساندرایت توسط رنگدانه های تیره رنگ فولیکولها و آسیب دیدگی فولیکول صورت میگیرد .
ممکن است فرد کمی سوزش در طی درمان داشته باشد ولی معمولاً درد ناشی از آن خیلی کم است . طول مدت جلسات درمانی از 10 دقیقه تا نیم ساعت و با توجه به اندازه ناحیه درمانی متفاوت خواهد بود . قرمزی تورم حاصل از لیزر درمانی هم در مدتی کوتاه از بین رفته و فرد میتواند فعالیت‌های معمول خود را ادامه دهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

لیزر الکساندرایت نابلین

لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen Alexandrite Laser

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen Alexandrite Laser : قیمت لیزر الکساندرایت نابلیین Alexandrite Laser …