قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش لیزر الکساندرایت / لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen Alexandrite Laser

لیزر الکساندرایت نابلین

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen Alexandrite Laser :

قیمت لیزر الکساندرایت نابلیین Alexandrite Laser Nobleen ، خرید دستگاه لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Noleen Laser ، واردکننده اصلی دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس و الکساندرایت ان دی یاگ نابلین در ایران Nobleen Alexandrite Laser ، مزایای لیزر الکساندرایت نابلیین Nobleen ، مشخصات لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen ساخت کره جنوبی با تاییدیه FDA آمریکا :

دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser لیزری است با طول موج ۷۵۵ نانومتری و ۱۰۶۴ نانومتری که از کانی و عنصری بسیار کمیاب و گرانقیمت بنام کریزوبریل تشکیل شده است ، این عنصر بر اساس مقایسه علمی که توسط کنفدراسیون جهانی جواهر و موسسه گوهر شناسی جهانی به عمل آمده است به عنوان گرانقیمت ترین سنگ و نادرتر از الماس میباشد . کانی الکساندرایت Alexandrite دارای پدیده color change بوده ودر نور روز یک رنگ ودر نور شب در زیر لامپ رنگ دیگری را نمایش می دهد این سنگ معمولا در رنگ بنفش مایل به قرمز یافت میشود.

دستگاه الکساندرایت ان دی یاگ Nobleen Alexandrite NDYAG Laser یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در بازار پزشکی و زیبایی است که لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یاگ را به طور همزمان فراهم می کند. همچنین این دستگاه تقریبا بدون درد بوده و یکی از سریعترین دستگاه های حذف موهای زائد است. به خصوص جهت درمان موهای ریز و کرکی بسیار موثر و خوب عمل می نماید.

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت ان دی یاگ نابلین Alexandrite Laser Nobleen :
دارای هندپیس الکساندرایت با قابلیت ساپورت ان دی یاگ لیزر
دارای هندپیس فراکشنال جهت درمان درمان ضایعات پیگمانته پوست
قابلیت کار هم با کولینگ هوا و هم کولینگ گاز RCS
تنظیم سایز اشعه از روی هندپیس بدون نیاز به تعویض تیپ
مجهز به سیلندر دوگانه با قابلیت پایداری انرژی در اسپات بزرگ
دارای دو لیزر سورس و پاور مجزا الکساندرایت و ان دی یاگ
سرعت بسیار بالای عملکردی نسبت به سایر لیزرهای الکساندرایت
مجهز به سری های یکبار مصرف برای هر بیمار
دارای تاییدیه رسمی از ایالات متحده آمریکا

برخی از کاربردهای درمانی لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser :
درمان قدرتمند و موثر موهای زائد
روشن کننده سطح پوست بدن
درمان سریع ملاسما
جوانسازی پوست
درمان ضایعات عروقی
درمان ضایعات پیگمانته

تکنولوژی جدید و فناوری Nobleen Fractional در این دستگاه یک راه حل ابتکاری است که برای درمان ضایعات ملاسما و پیگمانته فراهم شده است. این تکنولوژی بوسیله تجربه بیست ساله کمپانی FineMec در ساخت لیزر بدست آمده است و این نه تنها نتیجه فوق العاده بلکه همچنین درمان بسیار امنی را فراهم آورده نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser : لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت …