قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش لیزر الکس دایود / دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser

لیزر دایود رازورلیز

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود درمان موهای زائد  Razorlase Diode Laser :

قیمت لیزر حذف موهای زاید با لیزر دایود رازورلیز Diode Laser Razorlase ، فروش دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser ، خرید لیزر دایود الکس Diode Laser Razorlase ، درمان موهای زاید با لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser  :

لیزرهای دایود Diode Laser به دلیل کارایی بالا و پیشرفت تکنولوژی از سال 2015 مورد توجه بسیاری از متقاضیان لیزر درمانی قرار گرفته و محبوبیت آن افزایش یافته است . طول موج دستگاه لیزر دایود بلند است و در مقایسه با دستگاه های دیگر در عمق بیشتری از پوست نفوذ کرده و بیشترین جذب ملانین را دارد. این ویژگی باعث شده که لیزر دایود جزو بهترین روش های رفع موهای زائد بدن به شمار برود و برای انواع مو و پوست و برای قسمت های مختلف بدن قابل به کارگیری می باشد .

امروزه دستگاه های لیزر دایود Diode Laser مجهز و پیشرفته شده اند ، دستگاه های دایود لیزر امروزه مجهز به سیستم های خنک کننده قوی است که در حین لیزر درمانی نقش موثری در کاهش دمای اپیدرم داشته و ضمن اینکه آسیب های حرارتی را کاهش می دهد سرعت درمان را هم بالا می برد .

دستگاه لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser یک روش نسبتا جدیدی برای از بین بردن موهای زائد می باشد . این روش بر دینامیک گزینشی نور و گرما مبتنی است . در این روش پالس های لیزر در کسری از ثانیه از سطح پوست عبور کرده و به ریشه فولیکول مو می رسد و مو را گرم کرده و رشد فولیکول های مو را متوقف می کند و آسیبی به بافت های اطراف پوست وارد نمی کند . دستگاه لیزر دایود رازورلیز یک روش امن می باشد و احساس درد و ناراحتی کمتری به همراه دارد و استفاده از آن سریع و راحت است .

مزایای دستگاه لیزر موهای زائد دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser چیست ؟

دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا (FDA)
دارای تاییدیه اتحادیه اروپا (CE)
دارای استاندارد ISO13485
دارای مد ویژه FHR
درمان بصورت پیوسته (in motion)
دارای سه طول موج همزمان الکس و ان دی یاگ و دایود

ویژگیهای فنی لیزر دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser :

سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای 10 بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف jenoptik آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -5 درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( 1-10 شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت های مختلف با توجه به بازه کسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (12*14 میلیمتر)

به دلیل درصد نفوذ بالای لیزر دایود رازورلیز Razorlase Laser Diode و میزان جذب ملانین در این طول موج، این لیزر را در ردیف مناسب ترین گزینه ها جهت رفع موهای زائد قرار داده است . در هنگام درمانهای لیزری، سیستم های خنک کننده مناسب نقش موثری در کاهش دمای اپیدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسیب های حرارتی، موجب افزایش سرعت درمان می شوند .

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Diode Laser ، با گسیل نمودن نور هدایت شده خود به سوی هدف که همان محل انبار شدن ملانین موجود در ریشه هر مو است ، رنگدانه مورد نظر را بمباران و متلاشی می نماید . اثر نور لیزر بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده می شود . دستگاه لیزر دایود رازورلیز درمان قطعي موهاي زائد با هندپيس 808 نانومتری و دارای خنک کننده سطح پوست تا 5- درجه می باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

قیمت لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود ترکیبی Alex Diode Laser Velux

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود Alex Diode Velux : فروش دستگاه لیزر دایود الکس Alex …