قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / فروش فتوتراپی و نوردرمانی / دستگاه فتوتراپی Dermalight UV-B Phototherapy

دستگاه فتوتراپی Dermalight UV-B Phototherapy

دستگاه فتوتراپی خانگی

فروش دستگاه فتوتراپی و نور درمانی Dermalight UV-B Phototherapy در انواع خانگی و کلینیکی :

دستگاه نوردرمانی درمالایت خانگی و بیمارستانی Dermalight 80 UV-B Dr Honle ، فروش یووی تراپی درمان ویتیلیگو و پسوریازیس و اگزما Dr Honle Dermalight 200 UVB ، دستگاه فتوتراپی و نوردرمانی پرتابل و کابین خانگی و مطبی و بیمارستانی Dermalight Phototherapy UV-B ، خرید و فروش دستگاه نوردرمانی و فتوتراپی آلمانی درمالایت Dermalight 500 Dr Honle :

دستگاه فتوتراپي Dermalight UV-B درمان بيماري هاي پوست بوسيلۀ دستگاه هايي با اشعۀ الكترومنيتيك غير يونيزه با يا بدون افزودن دارو هاي فتواكتيو مي باشد . کابین تمام بدن سریعترین و راحت ترین سیستم UV Therapy می باشد . سیستمی بسیار کم حجم که فضای کوچکی اشغال می نماید .

با استفاده از رفلکتورهای پشت لامپ میزان تابش افزایش پیدا کرده است و سرعت تابش افزایش می يابد . همچنین ۸ فن در داخل کابین تعبیه شده که درجه حرارت را کنترل نموده و همراه با سوئیچ قطع اضطراری، پنجره و دستگیره داخلی و خارجی ضریب امنیت بیمار را افزایش داده است همچنین امکان استفاده از لامپهای UVA و UVB و ترکیبی جهت استفاده در درمانهای مختلف وجود دارد .

بيماراني كه به درمان به نور Dermalight UV-B پاسخ مي دهند :
پسوريازيس . پلاك مزمن . پسوريازيس قطره اي . پسوريازيس كف دست و پا . اگزما . ويتيليگو . خارش .
براي خارش در بيماري هاي كبدي ، كليوي يا ارتباط با بدخيمي ها مفيد باشد .
براي خارش با علت نامشخص مفيد باشد .

تمامی مدل ها Dermalight UV-B ساخت کمپانی Dr.Honle آلمان با لامپ 311 نانومتر  UVB و UVA Narrowband 3 می باشد . مدل500 مناسب مصرف در مطب ها و کلینیک هاو با امکان استفاده از یک تا سه یونیت را خواهید داشت که هر سه قابلیت نصب بر روی یک ترالی دارند، که با قابلیت داشتن زوایای مختلف به شما این امکان را میدهد تا قادر به تاباندن اشعه به تمام نواحی بدن بیمار باشید . همچنین مدل های 200 و 80 مناسب مصاف خانگی هستند که مدل 80  دارای یک Head شانه ای می باشد که با نصب آن نور یووی به طور موثر به پوست سر هم تابیده می شود .

ویژگی های سیستم نوردرمانی و فتوتراپی درمالایت :

1- دستگاه ساخت کمپانی Dr.Honle آلمان می باشد
2- با قابلیت ترکیب همزمان لامپ های UVA و UVB 311 نانومتر
3- لامپ ها تا 400 ساعت گارانتی می شوند
4- امکان تاباندن اشعه به صورت ایستاده و خوابیده
5- قابل استفاده در مطب و مصارف شخصی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .

درباره ی شرکت تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

قیمت نوردرمانی فتوتراپی

دستگاه یووی تراپی و نوردرمانی Dermalight Dr Honle

قیمت دستگاه فتوتراپی و نوردرمانی خانگی و مطبی Dermalight Dr Honle : خرید فتوتراپی خانگی …