قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار و مقالات سلامت / نحوه عملکرد دستگاه های جوانسازی چگونه است

نحوه عملکرد دستگاه های جوانسازی چگونه است

به کاربردن شیوه های مختلف جهت از بین بردن چین و چروک پوست و همچنین شاداب سازی آن از جمله مسائلی است که بسیار ی از افراد به خصوص بانوان به آن اهمیت بسیاری می دهند. استفاده از ماسک ها ی پوستی و کرم های مختلف از جمله شیوه هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند اما این روش ها بیشتر جنبه پیشگیری داشته و برای ترمیم چین و چروک پوست عملکردی با تاثیر پذیری بالا ندارند. افتادگی پوست و از بین رفتن شادابی آن به موارد مختلفی مانند رژیم غذایی، آب و هوا، استفاده زیاد از محصولات آرایشی و همچنین استرس بستگی دارد. به همین دلیل پیروی از داشتن یک سبک زندگی صحیح و عادت های درست بسیار بر روی مسئله شادابی و افتادگی پوست موثر می باشد.

در هر صورت این مشکل یعنی از بین رفتن شادابی پوست برای هر فردی رخ خواهد داد بنابراین به کاربردن روش های کاربردی جهت از بین بردن و ترمیم آن پرطرفدار است. استفاده از دستگاه های جوانسازی امروزه بدلیل عوارض بسیار کم و همچنین تاثیر پذیری مناسب و طول زمان بهبود کوتاه پس از درمان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دستگاه های جوانسازی با تحریک پوست از طریق امواج رادیویی و یا انرژی لیزر منجر به کلاژن سازی بیشتر آن می گردد بگونه ای که شادابی پوست به طور قابل توجهی افزایش یابد. این دستگاه ها علاوه بر بکارگیری این روش از طریق دیگری نیز مانند تحریک فیزیکی پوست همزمان با تحریک از طریق انرژی امواج استفاده می نمایند تا نتیجه بخشی بهتری را در زمان درمان به همراخ داشته باشند. از جمله دستگاه های جوانسازی دستگاه لیرز CO2‌فرکشنال، دستگاه هایفوتراپی و دستگاه لیزر آراف فرکشنال سوزنی می باشد، که عملکرد بسیار مناسبی را به همراه دارند.

منبع و ماخذ : alexandrite-laser-diode-laser.com

درباره ی مهندسی پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و مجوز واردات و خدمات تجهیزات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین عرضه کننده و اولین دارنده گواهینامه بین المللی ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردیده است . جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . تلفن واحد مشاوره : 021.86029378 تلفن واحد فروش : 021.86028409

مطلب پیشنهادی

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

مهمترین نکات در انجام لیزر موهای زائد چیست

استفاده از دستگاه های لیزر موهای زائد جهت حذف آنها یکی از پرطرفدارترین شیوه ها …